Joost (1997, Leeuwarden) zijn bio laat zich het best omschrijven in beeld. Door de loop van omstandigheden zwierf hij als jonge jongen al rond op de online platformen. Een plek waar hij zich het alterego EenhoornJoost liet aanmeten. Een uitlaatklep waar de realiteit door middel van een voorliefde van beeld maken gefinetuned kon worden naar diens eigen visie met alle imperfecties van dien. Al bekend in vele niche subculturen voordat hij zijn voorliefde voor beeld maken samen liet gaan met zijn liefde voor muziek. Een huwelijk dat hem een eindeloos creatief perspectief lijkt te geven om te spelen met de emoties, aannames en gedachtes van de kijkers en luisteraars.
In de zomer van 2018 bracht hij samen met de Amsterdamse Donnie een album uit: ‘M van Marketing’. Het hoogtepunt van deze samenwerking tussen de heren is overduidelijk: op 2 december 2018 stond het Koninklijk Theater Carré op zijn grondvesten te schudden met de heuse duo hiphopshow.
In 2018 verkocht Joost alle zalen van zijn eerste clubtour uit en zorgde hij tijdens Lowlands 2018 voor een uitpuilende X-Ray. Ook dit jaar stond Joost op Lowlands. Maar in tegenstelling tot het voorgaande jaar, staat hij niet meer in de X-Ray, maar in de overvolle, veel grotere, Heineken tent van het Festival. Daarnaast heeft hij ook weer Paaspop en Woo Hah in extase achtergelaten.